Stopp and stear!

Min mamma har köpt en ny soffa åt mig i veckan ! Den är skit snygg och skön som bara den. ja i veckan är jag i dieten ganska kul menjobbigt längtar till skeria och STAN jag saknar min säng :(  Ska dit i morgon :D
 
Jag klippte mig i går så nu är de uppklippt och kort pann lugg =)
Ikv ska jag vara med Lina A troe jag men ska sova först man blir så extremt trött av att jobba!
Ja just de MÅSTE fixa sommar jobb oxå de ska jag göra till veckan.... Ska hinna med mkt då ska blan annat ha en dejt med Emmell och vara med PonyPlay!

Have a nice day!






image19
Jag och Olle på bussen i Turkiet  :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Haha så lite så hörredu ;)!

2008-04-06 @ 02:12:36
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0