Tisdag-Kittelfjäll

HEEY :D 
Nu va man och jobba i Pissfjällen med Pappa och brodern :)
Vi ska timmra upp en Jörnträ stuga, från början va de jävlat kaos men sen när vi börja ha koll på grejerna går de finnt
:) Gick riktigt bra igår när jag börja fatta mig på ritningarna och så. De va kanon väder och jag vart till och med brun (A)
Imorsse gick de int så bra hehe alla va trötta och vi bara skrek åt varandra. Sen vart de spö regn så vi drog "hem" käka lite och sov tills de sluta regna :)
Ja just ja de regna ju i typ en halvtimma igår så jag satt i bilen och gjorde massa snygga figurer med min tumstock :D
Bilder på de hela kmr sen :) har även tage kort när vi sliter som djur och bär planker hit och dit. ska jag vara ärlig känner jag träningsverken komma krypande hehe ! men nu ska jag krypa ner i sängen så ja orka upp i morgon! Jobbar jävligt långa dagar, från 07.00 till kring 19.30.
 
Ska skicka nå gulligt sms till min bejb nu :*:*:*:*:*


Hittade bara en bild som pappa hade tage för några månadersen :D men iaf så ser de nästan ut så här för tillfället :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0