^^

Haha ja de här är verkligen i brist på annat!
(Och för att Sara ALLTID lägger in sånna här roliga saker som jag bara Måste kopiera :] )

10 favoriter:

Färg: Svart & Gult så klart :]
Mat: Måste nog svara Kyckling.
Band: hm... KISS
Film: Dirty dancing
Bok: Pojken som kalladess det och ja alla dom
Sport: HOCKEY & Innebandy
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Lime
Tid på dygnet: Beror på viken dag =)

9 för tillfället:

Humör: Trött
Smak: Lakrits? stvas hur :O
Kläder: Söndag=muusigt
Bakgrund: Svensk :D
Nagellack: Porrfilm?
Tid: 22.41
Omgivning: Tyst som natten
Irritationsobjekt: De är mkt! FJORTISAR, Drygisar med mera

8 första: (första alltså...inte nu)

Bästa vän: Lina Åström
Screen name: haha ja du!
Husdjur: Kanin
Piercing: Tungan
Förälskelse: Måste väll vara ärlig och svara Linus Persson
Musik: Kiss, scorpions som mamma :]
Bil: Vet int än =)
Kyss: Simon tror jag!

7 senaste:

Cigarett
: Idag....Dumma dumma jag!
Mat: K-färrs
Dryck: En mkt mkt gammal dryck.
Biltur: I lövånger
Kyss: En månadsen snart!
Spelad låt: The Crule-friday im in love
TV-program: Andra avenyn x*

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Jag & Jossan varge ons ;]
Brutit mot lagen: Nej nej (a)
Blivit arresterad: Nope
Badat naken: Yess
Varit med på TV: Jada
Kysst någon du inte känner: Jo

5 nej tack:

Kläder: Mamma panties
Mat: Brunaböner
Musik: Skrik "rock"
Dryck: Fanta
Personlighetsdrag: Gnälliga ! ( They kill me )

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Såg Andra avenyn
Du kan höra just nu: Datorn
Du inte kan leva utan: Snus, AIK
Du gör när du har tråkigt: Är i jörn...

3 personer:

Du kan berätta allt för: Inte många ! Mina låtsas vänner
Du tycker om: Mina vänner
Du inte gillar: Mina ovänner!

2 val:

Kaffe eller te: Te med Lina A & lr Jossan
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Make my dreams come true! PLZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0