Mån 10/3

Börjar väl med att säga att Teorin gick riktigt bra! Lite tråkigt men thats life va?
Fick läxa till på onsdag så jag ska nog läsa igenom de ikv INNAN jag somnar vore ju ganska bra =)
Oj nu kurrar magen ! ska nog hämta en macka att tugga lite på =)

Så där ja !

Haha jag känner mig som ett litet mongon som sitter här och skriver för mig själv.. Men ja de är väl så de ska kännas att blogga? Ja vad vet jag ! Ganska så skönt iaf =)

Ja vad händer och sker? Sitter här och pratar med lite folk och kliar mig i ögonen! ska nog bege mig till lakanen snart! Men först ska jag berätta en sak lr två lr tre lr fler!

Andra avenyn ? Vad händer ! Jag är besviken... Vars är rasmus? Hur är de me Roxanna och David? Dom ha fan int ens syns på skolan ? :(
De får inte spåra nu hör ni mej ? INTE SPÅRA!

Ja efter andra drog jag till Johan och prata med han och ormarna såg tv kolla på hans nya fina bil och ja lita alltmöjligt, sen drog jag hem satte mig här och ja resten har ja ju redan skrive!

Nu ska jag sova och drömma om Nicholaj lr någon annan heting :*

I LOVE MIAMI INK

image11


Kommentarer
Postat av: nojs,

konsigt att dom inte synts på skolan ? ;)
dom var ju i nice ;)
dom kom ju hem i avsnitt 73 dude ;)

2008-03-11 @ 07:42:20
URL: http://nojjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0