Nervis :]

Känner att Jag borjar bli lite nervös :]
( Oj ja börjar stavas ju med Ö.. bara så ni vet )
Hm ja jag ska iaf på min första teori lektion om 1timma och 50 minuter =)
Spännande Nannting =)
Oh jag hoppas verkligen att de ska gå bra fyller ju 18 om 158 dagar =) Vill så gärna fixa körkortet då de ha ja alltid drömt om sen jag va liten att få ha mitt eget körkort =) Kanske lite töntigt men ja de e iaf så =)

Ja Vad har man gjort i dag då? =)
Åkt buss till Lövånger med HR2B vi va på studie besök på Lövångerbröd !
De va rätt kul faktiskt mest kul va de att träffa Helena har ju int träffat hon på ja typ 1år? kanske mer? har tappat räkningen ! Ja blablabla de va kul iaf ! Sen tog vi bussen till stan igen ! kände mig helt lost där ute i vildmarken! men till stan fick vi oss iaf =)
For till balder och åt med sara och massa andra tards, spelade schack hahaha ojoj så hemskt !
De är verkligen int mitt spel fattade fan noll och ingenting så gav upp och spelade kort ist men de gick då int heller nå vidare :(
ja sen babbla vi med annakarin och skrev lite papper och nu sitter jag här och skriver och väntar lite spännt på att kl ska bli 16.00 så jag kan vandra ner till City trafikskola :}
Ska nog ta och äta lite mat snart tror jag kanske ja vem vet !


Skriver om hur de gick på Teorin senare =)

Glömm för guds skull inte andra avenyn ikv!



Puss och nyp




Det börjar snart! :) Hm...Mitt om några månader?




image9
JA de har rent va en kanoon dag i dag! xD Mohahahaha WOHOHOOOOO (Y) / The one and only Linda Hammar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0