JallaJalla

Nu är de ca 2 1/2 timmar kvar innan vi sätter oss på tåget mot sthlm :) mina med ressenärer säger att dom ska sova ! HAHAHA PYTTSAN! Tror dom på allvar att dom ska få sova? njaaaa de ska jag se till att dom inte kan :] Men ja om dom somnar så får jag terra någon med sms! Nån frivillig? Isf  Send a SMS to meee!
Vi drar ju till Turket hal sju så ni har ett dygn på er :)

De ska bli såå skönta att bara dra iväg ett tag och ha de bra!
Jag kmr inte att sakna skell men kmr sakna Shell ! AH där va ja finurlig :)  Visst PONEYHOE !


LALAL !
Orka skriva mer? nja! Får se om de kanske kmr nått inlägg från Turkey
:)




BYEBYE have a nice Day!

image32

haha jag och mamma hitta en RONDELL i Icmeler :D hahaha den består av en liten jord hög :)
Måste nog fara och hällsa på den när vi kmr dit :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig blomman

2008-05-26 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0