Söndag- Soff Potatis

Höhö i dg har jag verkligen int gjort nått! Har bara legat i soffan och slöat, riktigt skönt med en slö helg innan den hektiska veckan börjar ! Förutom skolan ska jag hinna med:


Måndag:
Första Körlektionen :s
Tisdag: Föja Josphet till Bureå då hon ska gadda sig!
Onsdag:
Slöa?
Torsdag:
Vara med Ponyplay då hon ska Pierca sig!
Fredag: Jörn? Fest?
Lördag: Fets? Jörn?
Söndag: Ta´t lungt !

Ja jag har min första körlektion i morgon 14.45 ojoj så hemskt, jag kan ju köra men är jävligt nervös iaf!
Men ja det kommer nog att gå bra tror jag :)
Och jossan den bajsen som ska Gadda sig de vill jag med som satan men känns ändå ganska bra att vänta med det det så man inte ångra sig senare :)
Nu börjar min favvorit serie som spårar toralt ! >> Andra Avenyn de ska bli mkt spännande !
Hahha asså andra avenyn???!!!

Ja men vad händer i helgen då? Är rå pepp på fest tror jag :P

Nu ska jag fortsätta se Parlamentet !

"om man drar av sitt organ kan man säga att man donanerar"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0