Torsdag-Sol

Yeha nu har jag komme hem från skolan och de är strålande sol ute nu :)
Ska nog gå ut och sätta mig på trappen ett tag känns skönt :)
Idag ska Sara pierca sin söta tunga (A) Sen ska vi städa min lgh den är int så skitig men ska ta golvet och så bara :)
Sen så kommer ju min söta bror och hans kompis(ar)? kommer inte ihåg hur många men ja dom ska iaf vara här till typ 12 i natt dom ska vänta på deras buss för dom ska på Livet är en fest! Hoppas de blir kul för dom ! Vi hade då skit kul när vi for på de
:)

Ja nått mer jag kan berätta`? hmmm....
JO
:D  jag är skita glad och peppad idag :)  jag undrar vrf? hmm. nån som kan berätta vrf ?  :P


Nu ska jag gå ut en stund! 

Pusshejjjjjjjjjjjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0