Torsdag-Sommar

Nu märks de verkligen att de snart är sommar!
Tittade jusst ut ur mitt fönster och såg en pappa som försöker lära sin lilla dotter att cykla
:]
Jag blev som lite stött lr va man ska säga hehe ! Men de va så gulligt och så kom minnen tillbaka om när jag fick min första cykel
:]
Typ en rosa lr röd bmx tror jag om jag inte mins helt fel
=)

Aja va som bara tvungen att skriva de nu ska jag återgå till att vara hemma fru =) hehe har vare så duktig i kväll känner jag !
Har dammtorkat och allt =) har till och med skurat kylen och allt sånt
=)
hehe har gjort en pannkaka som jag ska frysa in så är de bara att ta fram den när nån hungrig människa tittar in :P




men nu ska jag åter gå
:) 
TJINGELIIING :D




image20
Snyggast på valborgs xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0