Måndag-Helgen

Tillbaka i jörn efter en lång skön helg i stan! 
På fredagen va jag med Jessica vi käka på kriti väldigt mysigt, sen va vi hos mig och prata med mera sen blev de olles, mkt folk och de va väl trevligt.

Lördag fyllde morfar 70år så vi fira han, käkade, bowla och fikade på Stigs. Sen drog jag hem och sov då kom sara och jenny och tykte att jag skulle festa med dom så vi förfesta hos mig sen drog vi på treversen och sen olles.

Min söndag tillängnade jag i min säng! fick besök av både Petra L och sara sen sov jag de behövdes.





 
"I can't sleep and I'm up all
  night wonder why?
 i dont even know this
feeling and i just whant to say im sorry"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0